Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

środa, 22 czerwca 2016

O nieobecności słów kilka

Witam wszystkich !
Należy się Wam wytłumaczenie dotyczące moje nagłej (kolejnej) nieobecności na blogu. 
Myślałam, że uda pogodzić mi się bloga, pracę, szkołę, pisanie pracy licencjackiej i życie towarzyskie. Niestety... Nadmiar obowiązków przytłoczył mnie i musiałam z czegoś zrezygnować. 
Nie tak, że narzekam na swoje życie bo uwielbiam je i jak dużo się dzieje w nim też. Ale teraz było tego ZA DUŻO.
 TERAZ wracam do gry i szykuje coś NA PRAWDĘ WIELKIEGO ! Rozdziały będą pojawiać się systematycznie i obiecuje, że będą BAAARDZO ciekawe:)
Dziękuje, że jesteście :)
Pozdrawiam Forever:)

komentarze

  1. Podpisuję się pod koleżanką wyżej i zapraszam do mnie: gorzkaaleslodka.blox.pl Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz następny rozdział?
    -Darietta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział jest u bety. Dodam jak tylko mi go odeśle ;)

      Usuń